نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

نگاهی به بازار نقل ‌و ‌انتقالات لیگ برتر فوتبال در آستانه شروع لیگ بیستم | شلوغ‌بازار ستاره‌های مجازی!

  • کد خبر: ۴۸۶۰۲
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
نگاهی به بازار نقل ‌و ‌انتقالات لیگ برتر فوتبال در آستانه شروع لیگ بیستم | شلوغ‌بازار ستاره‌های مجازی!
صدای سوت آغاز لیگ بیستم کم‌کم به گوش می‌رسد؛ لیگی که به‌واسطه شیوع ویروس کرونا با چند‌ماه تأخیر شروع شد و تغییراتی هم نسبت به دوره‌های قبلی خود داشت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ شاید اساسی‌ترین و جدیدترین تغییر اعمال‌شده در مسابقات امسال، تغییر تاریخ نقل‌و انتقالات تیم‌ها باشد. فصل نقل‌و‌انتقالات تیم‌های لیگ‌برتری فوتبال کشورمان از تاریخ ششم شهریور آغاز شد و تا ۲۹‌آبان ادامه خواهد داشت. به‌عبارت دیگر، تیم‌ها تا هفته دوم لیگ برتر می‌توانند بازیکنان مد‌نظر خودشان را جذب کنند. البته زمان اوج نقل‌و‌انتقالات تمام شده و تقریبا همه تیم‌ها بازیکنان مدنظر خودشان را جذب کرده‌اند؛ بازیکنانی که اغلب ستاره‌هایی در دنیای مجازی هستند تا در زمین فوتبال. کسانی که توانستند با اعجاز مدیر‌برنامه‌ها (شما بخوانید دلال‌ها) و البته کمک جادویی فضای مجازی با قیمت‌های آن‌چنانی جذب تیم‌های مختلف لیگ شوند.

استقلال و پرسپولیس که همواره حاشیه نقل‌و‌انتقالات آن‌ها از سایر تیم‌ها بیشتر است، با استفاده از همه ظرفیت‌های خود هر کدام از حداکثر سهمیه لیگ‌برتری‌شان استفاده کردند و بازیکنان مد‌نظر را به خدمت گرفتند. با اینکه استقلالی‌ها هنوز پنجره نقل‌و‌انتقالاتی خود را باز نکرده‌اند، اما با جذب نفراتی مثل بابک مرادی، سید‌احمد موسوی، متین کریم‌زاده، محمد نادری، رشید مظاهری، حسین مرادمند و مهدی مهدی‌پور حضور موفقی در بازار نقل‌و‌انتقالات داشته و توانسته‌اند نیاز‌های خود را برطرف کنند. سرخ‌پوشان نیز در سبد خرید نقل‌و‌انتقالاتی خود نفراتی مثل آرمان رمضانی، احسان پهلوان، حامد لک، سعید آقایی، علی شجاعی، عیسی آل‌کثیر و میلاد سرلک را دارند تا آن‌ها هم توانسته باشند نیاز‌های خود را برطرف کنند. پرسپولیس بر خلاف استقلال توانست از خرید‌های جدیدش در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند و در عمل هم این بازیکنان جدید عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و نشان از عملکرد خوب سرخ‌پوشان در نقل‌و‌انتقالات داشتند.

مس رفسنجان، قهرمان فصل گذشته لیگ دسته‌اول، با به‌خدمت گرفتن ۱۶ بازیکن جدید، رکورددار خرید بازیکن در نقل و‌انتقالات است. ربیعی که به‌خوبی می‌داند باید چهره تیمش را لیگ‌برتری کند، با جذب بازیکنانی با تجربه حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران تلاش کرده است تا مس را از قالب لیگ‌یک به لیگ برتر ببرد. امید لطیفی، حسین شنانی، داوود نوشی صوفیانی، رحیم زهیوی، سجاد آشوری، سعید کریمی، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، علیرضا نقی‌زاده، عماد میرجوان، فراز امامعلی، قائم اسلامی‌خواه، محمد آقاجانپور، مسیح زاهدی، میثم نقی‌زاده و ناصر سالاری، همه بازیکنان جدیدی هستند که به خدمت تیم مس رفسنجان در‌آمده‌اند تا آن‌ها بیشترین خرید را داشته باشند.

ماشین‌سازی را باید پر‌رفت‌و‌آمدترین تیم فصل دانست. این تیم که با وحید بیاتلو، سرمربی جوانش، راهی مسابقات لیگ برتر می‌شود، ۱۳ بازیکن خود را از دست داده و در مقابل، ۱۱ بازیکن جدید به خدمت گرفته است تا با ۲۴‌تغییر، پر‌رفت‌و‌آمدترین تیم لیگ در نقل‌و‌انتقالات باشد.
صنعت‌نفت آبادان هم با مجموع ۲۲ بازیکن ورودی و خروجی، بعد از ماشین‌سازی دارای بیشترین تغییر است. آبادانی‌ها در این فصل ۱۱ بازیکن خود را از دست داده‌اند و در مقابل ۱۱ بازیکن جدید به خدمت گرفته‌اند تا تعادل خود را در نقل‌و‌انتقالات حفظ کرده باشند.
گل‌گهر سیرجان نیز تیمی پر‌تغییر در این فصل از مسابقات است. این تیم که با قلعه‌نویی کارکشته وارد لیگ برتر می‌شود، ۸ بازیکن خود را از دست داده و در مقابل ۹ بازیکن جدید به خدمت گرفته است تا با ۱۷ تغییر، یکی از تیم‌های پر‌تغییر فصل بیستم باشد.

آلومینیوم اراک که با رسول خطیبی از لیگ‌یک به لیگ برتر صعود کرد و با همین مربی جوان در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند، کم‌تغییرترین تیم لیگ‌برتری است. خطیبی تنها یک بازیکن از دست داده و ۴ بازیکن را به خدمت گرفته که در بین این ۴‌نفر، ۲ باتجربه مثل اسماعیل شریفات و عزیز معبودی قرار دارند. خطیبی تا اینجای کار تیمش را کم‌تغییرترین تیم فصل بیستم معرفی کرده است.

نساجی مازندران را هم باید از تیم‌های پر‌خرید و پر‌تغییر فصل دانست. این تیم پر‌هوادار که از یک مربی جوان و تازه‌سرمربی‌شده به اسم وحید فاضلی استفاده می‌کند، ۸ بازیکن خود را از دست داده و در مقابل ۱۲ بازیکن به خدمت گرفته است تا هم یکی از تیم‌های پر‌رفت‌و‌آمد و پر‌تغییر و هم یکی از رکوردداران خرید بازیکن در فصل جدید باشد.
بیستمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از روز ۱۶‌آبان با حضور ۱۶ تیم به‌صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد. پرسپولیس در ۴ دوره گذشته این مسابقات عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->